Kullo Golf tänään

Suljettu

Ravintola

8:00-19:00
Lisää tietoa Country House.

Tiedote viikko 15, 2021

Kenttä avataan ensi viikolla

Kausi 2021 avataan Kulloossa ensi viikolla. Ilmoitamme erikseen kun ajanvaraus ja kenttä avataan. Muista ottaa Kullo Golfin sosiaaliset mediat seurantaan, niin pysyt ajan tasalla!

Caddiemasterin tiskin uusi sijainti

Caddiemasterin tiski löytyy tulevalla kaudella ravintolan tiskin yhteydestä. Toimisto- / Pro Shop -rakennus ei kuitenkaan jää tyhjäksi, pysy kuulolla…

Avoin senioriscramble 29.4.2021

Tervetuloa avaamaan Kulloon kisakausi leppoisalla scramblella. Osallistumisoikeus kaikilla 50 vuotta täyttäneillä ja tänä vuonna täyttävillä. Kisassa normaalilähdöt klo 10:00 alkaen. Kisamaksu pelioikeutetuilta 20 euroa ja muilta 45 euroa. Kutsu: Senioriscramble

Vapaaehtoiseksi Finnish Junior Tourin osakilpailuun

Finnish Junior Tourin perinteinen avausosakilpailu pelataan jälleen Kullo Golfissa. Tällä kertaa kisataan vappunaviikonloppuna 1.-2.5. Vapaaehtoisia tarvitaan mm. startteriksi ja forecaddieksi. Vapaaehtoiseksi voit ilmoittautua toimistoon.

Kenttä on varattu vappupäivänä kokonaan kisaajille. Sunnuntaina pelaamaan pääsee iltapäivän aikana. Muista hyödyntää alla olevien yhteistyökenttiemme tarjouksia!

Yhteistyökentät 2021

Viimeisimmän tiedotteen jälkeen olemme saaneet yhden uuden yhteistyökentän: Kotka Golfin!

Kullo Golfin osakkaat sekä pelioikeutetut pelaavat kaudella 2021 seuraavilla yhteistyökentillämme etuhintaan:

Kenttä – osakkaat / pelioikeutetut

Vuosaari Golf –  38€ / 42€

Tuusula Golf – 35€ / 35€

Porvoo Golf – (vain perjantaisin) 30€ / 35€

SHG – 30€ / 35€

Hirsala Golf – kaksi yhden hinnalla

Nevas Golf – 35€ / 35€

Sea Golf Rönnäs – 30€ / 35€

Kotka Golf – 30€ / 35€

Kullo Golf Lady – merkkaa nämä päivämäärät kalenteriisi!

Hei Lady!

Kevään merkkinä voidaan pitää LadyTourin ja Ladies Dayn päivämäärien vahvistumista!

Ladytouria pelataan Nevaksen (8.6.), Porvoon (15.6), Vuosaaren (27.7.) ja Kulloon (3.8.) kentillä. Uutuutena tourilla pelataan päätöskisa Rönnäsissä (28.8.).

Kauden päätapahtuma on LadiesDay, 4.7.2021! Tänä vuonna koetaan taas ihan uutta!

Rangealennukset muille kentille

Kullo Golfin osakkaat, pelioikeutetut sekä jäsenet saavat käyttää seuraavien kenttien rangeja etuhintaan rangeremontistamme johtuen:

Vuosaari Golf – 2,5€ / poletti, 20€ / 10 polettia, 50€ / 30 polettia

Tuusula Golf – 2€ / poletti, 17€ / 10kpl polettikortti, 49€ / 30kpl polettikortti (+ älykortin lunastus 5€)

Nevas Golf – 2€ / poletti

Sea Golf Rönnäs – 75€ / kausi, 3€ / poletti, 25€ / 10 polettia

Paloheinä Golfissa Kullo Golfin osakkaat sekä pelioikeutetut pääsevät harjoittelemaan etuhinnoin:

Älykortti 6 €

20 € lataus 500 palloa (normaalisti 450 palloa)

50 € lataus 1200 palloa (normaalisti 1150 palloa)

100 € lataus 2400 palloa (normaalisti 2300 palloa)

Kotisivuille avattu kauppapaikka

Kullo Golfin nettisivuille on avattu kauppapaikka.

Kauppapaikka on tarkoitettu ilmoituksille, jotka koskevat Kullo Golfin osakkeita tai pelioikeuksia. Myös muut mahdolliset golfaiheiset ilmoitukset julkaistaan.

Osakas, täällä voit esimerkiksi vuokrata osakkeesi lisäpelioikeuden!

Lähetä ilmoituksesi osoitteeseen caddiemaster@kullogolf.fi, tarkistamme ilmoitukset ennen julkaisua.

Pelioikeudet ja jäsenyydet myynnissä verkkokaupassa

Kullo Golfin verkkokauppa on päivitetty, ja kaikki pelioikeudet sekä jäsenyydet löytyvät helposti sieltä. Verkkokauppaan pääset tutustumaan osoitteessa https://www.kullogolf.fi/kauppa/. Pelioikeuksia vielä jäljellä!

Uutena tuotteena verkkokaupastamme löytyy Kullo Plus -jäsenyys, hintaan 299€, sisältää jäsenyyden lisäksi 5 x green fee, näiden viiden kierroksen jälkeen kierrokset hitnaan 39€, kaverit pelaamaan edullisemmin (arkisin 45€, viikonloppuisin 49€). Kullo Plus -jäsenyyden saa hankittua vaikka jäsenmaksu olisi jo maksettu (silloin hinta 229€)!

Rangeprojekti etenee

Rangelle on aloitettu maanajo helmikuun puolivälissä. Sopimuskumppanimme Louhintahiekka Oy ajaa maata 57.000m3 31.7.2021 saakka. Maanajoon liittyvät luvat ovat kunnossa, ja urakoitsija vastaa täyttömaan laatukriteereistä. Meidän puoleltamme hanketta valvoo kenttämestari Kim Wahlroos. Täyttömaalla nostetaan rangen pintaa niin, että siitä muodostuu väylänomainen kokonaisuus kohdeviheriöineen. Tarkempi kuvaus (ei lopullinen) rangesta ja lähipelialueesta löytyy kotisivuiltamme.

Huomioittehan raskaan kaluston maanajoliikenteen, kun tulette klubille lumien sulettua.

Rangen väylänomaisuuden ja hoitovapauden takaa Kiinasta 7000m2 tuleva tekonurmi. Pitkällä tähtäimellä tämä on kustannustehokas ratkaisu, koska rangen nurmea ei tarvitse leikata. Lisäksi pallojen laatu pysyy parempana pidempään.

Kun hankkeemme on syksyllä valmis, voimme olla ylpeitä lopputuloksesta. Hankkeen varjopuoli on, että meillä ei ole tulevalla kaudella rangea. Lämmittely onnistuu kuitenkin erillisiin boxeihin. Hyvä asia on, että tynkärangen käytöstä ei tulevalla kaudella veloiteta.